duminică, 1 septembrie 2013

Anunt!

Nu stiu daca vom continua sa facem rezumate. Deoarece serialul a inceput in 2008 in India, a fost foarte foarte greu sa gasim materiale. Am incercat, am cautat si am gasit. Am redactat rezumatele cum am stiut noi mai bine. Nu avem multi vizitatori, insa ne-am promis ca vom continua chiar si pentru o persoana . Nu ne-a pasat ca munca nu ne este cunoscuta. Insa cand vedem ca din aceste putine persoane care citesc rezumatele unele din ele le fura si le posteaza pe paginile lor care sunt vizitate si cunoscute si primesc toate laudele , atunci fara suparare, dar nu prea mai vedem motive sa continuam. Plagiatul este ilegal in spatiul online si poate avea consecinte grave . Regretam ca aceste persoane dispretuiesc munca noastra. Era atat de greu sa posteze „ sursa: indiafil.blogspot. ro ”  ? Chiar nu credem ca vor mai fi rezumate

16 comentarii:

  1. Pacat ca datorita unor caractere infecte si dornice de afirmare fara munca sa dispara aceste rezumate. Erau bine venite mai ales ca sunt situatii cand nu poti viziona un episod si aici puteam sa aflu ce am pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intelegem asta. Tocmai de aceea incercam sa gasim alte solutii. Insa din pacate nu suntem cunoscuti, asa ca paginile de pe facebook populare dau copy-paste rezumatelor noastre si culeg toate meritele. E trist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar daca v-am promova blogul? Adica daca blogul ar fi cunoscut, lumea ar sti cine a facut deja rezumatele si v-ar apara. Va trebuie doar putina promovare. Atunci ati continua sa faceti rezumate la filmele indiene?

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciem interesul , dar este foarte greu. Ideea este buna in sine, insa din moment ce nu prea avem vizitatori pe acest blog, nu prea are cine sa il promoveze. Ne mai gandim. Daca vor fi persoane care vor solicita rezumate, atunci cred ca merita sa ne gandim. Oricum , faptul ca s-au furat materiale de pe acest blog, nu va ramane nepedepsit. Daca in 24 de ore nu se sterge rezumatul , vom da raport paginii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci ar trebui sa incepem sa promovam blogul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat ca ati luat aceasta decizie.Din punctul meu de veder faceti o treaba foarte buna.Sper sa reveniti asupra deciziei.Rezumatele sint foarte bune.Scurte dar cuprinzatoare.Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim . Nu vrem sa aplicam partea legala deoarece este probabil vorba de persoane inconstiente, poate chiar vorba de copii care nu stiu ca amenzile sunt chiar maricele. De aceea, sa speram ca nu vor mai fi astfel de tentative de „furt”, si incercam sa gasim metode anti copiat . Multumim pentru cuvintele frumoase. Ne-am gandit mai bine si vom continua rezumatele, diminuand riscurile de copiat. Si in legatura cu publicitatea, multumim pentru sugestie. Ar fi minunat daca ne-ati ajuta sa promovam blogul

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mai faceti rezumate la sufete pereche?

    RăspundețiȘtergere
  9. din moment ce nu au fost solicitari, nu am mai facut. Acum ca este o persoana care cere rezumat, vor fi rezumate.

    RăspundețiȘtergere
  10. E minunata treaba ce o faceti. Va rugam sa continuati cu rezumatele la serialele indiene difuzate la noi cum ar fi Suflete pereche, Destine implinite, Dragoste dulce amara. Daca nu pentru fiecare episod in parte macar un rezumat pentru 2-3 episoade. Va multumim pentru treaba buna pe care o faceti.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumim si noi. Daca doriti sa facem prezentari pe anumite teme sau rezumate la alte filme sau seriale, va rugam sa lasati intr-un comentariu si vom vom lua in considerare cererile.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am bucurat cand am descoperit blogul vostru si am putut sa citesc rezumatele postate. m-as bucura si mai mult daca ati putea sa postati rezumate si din serialele Destine implnite , Suflete pereche. Eu le urmaresc regulat dar se mai intampla sa mai pierd episoade din motive independente de vointa mea.Va multumesc pentru treaba ce o faceti .

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Chiar ca a fost o bucurie ca am gassit rezumatul episodului din 11.09.2013 din serialul Destine implinite pentru ca a fost una din acele zile cand am ratat vizionarea. Multumesc mult.

      Ștergere